جمله های زیبا ، جملات عاشقانه زیبا ، جملات حکیمانه ، جملات زیبا و عاشقانه ، سخنان بزرگان

جمله های زیبا ، جملات عاشقانه زیبا ، جملات حکیمانه ، جملات زیبا و عاشقانه ، سخنان بزرگان

جمله های پند آموز ، نظریات بزرگان jomalat فلسفه . گفتارنیک بزرگان، ویکی‌گفتاورد ، سخنان ناب بزرگان ، جملات نغز
جمله های زیبا ، جملات عاشقانه زیبا ، جملات حکیمانه ، جملات زیبا و عاشقانه ، سخنان بزرگان

جمله های زیبا ، جملات عاشقانه زیبا ، جملات حکیمانه ، جملات زیبا و عاشقانه ، سخنان بزرگان

جمله های پند آموز ، نظریات بزرگان jomalat فلسفه . گفتارنیک بزرگان، ویکی‌گفتاورد ، سخنان ناب بزرگان ، جملات نغز

تنها راه

تنها راه دوست داشتن اینه که

 

خودت یه دوست باشی

    The Only Way To Love A

 

Friend

 

نظرات 4 + ارسال نظر
گمنام یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:58 ق.ظ

دوستی

من گمان می کردم
دوستی همچون سروی سرسبز ،
چهار فصلش همه آراستگی است
من چه می دانستم
هیبت باد زمستانی هست .
من چه می دانستم
سبزه می پژمرد از بی آبی
سبزه یخ می زند از سردی دی
من چه می دانستم ، دل هر کس دل نیست
قلبها صیقلی از آهن و سنگ
قلبها بی خبر از عاطفه اند ،
سخن از مهر من و جور تو نیست ، سخن از
متلاشی شدن دوستی است .
و عبث بودن پندار سرور آور مهر . . .


حمید مصدق



سلام عصر بخیر دختر تنها
حس تو قابل ستایشه،غم تو قابل تامل و عشق تو غیر قابل تردید.حالا گوش کن :
بذار این بالن از زمین کنده بشه،اول تلو تلو میخوره ولی بعد باید کمکش کنی.قیچی رو بردار وشروع کن.کیسه های شن رو باید یکی یکی بندازی.یالا!

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:00 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
نوشته زیباییه...شاید یه حس متقابله..

کمنام سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:12 ب.ظ http://msm

نیما سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:26 ق.ظ

تبادل لینک با وبلاگ من
bsarzamin1.persianblog.ir
با نام : به نام اکنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد