جمله های زیبا ، جملات عاشقانه زیبا ، جملات حکیمانه ، جملات زیبا و عاشقانه ، سخنان بزرگان

جمله های زیبا ، جملات عاشقانه زیبا ، جملات حکیمانه ، جملات زیبا و عاشقانه ، سخنان بزرگان

جمله های پند آموز ، نظریات بزرگان jomalat فلسفه . گفتارنیک بزرگان، ویکی‌گفتاورد ، سخنان ناب بزرگان ، جملات نغز
جمله های زیبا ، جملات عاشقانه زیبا ، جملات حکیمانه ، جملات زیبا و عاشقانه ، سخنان بزرگان

جمله های زیبا ، جملات عاشقانه زیبا ، جملات حکیمانه ، جملات زیبا و عاشقانه ، سخنان بزرگان

جمله های پند آموز ، نظریات بزرگان jomalat فلسفه . گفتارنیک بزرگان، ویکی‌گفتاورد ، سخنان ناب بزرگان ، جملات نغز

ضرورت رقابت سالم در حوزه فناوری ارتباطات

ضرورت رقابت سالم در حوزه فناوری ارتباطات    
۱۳۹۴\۰۸\۱۱ - ۱:۳۷ PM


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت : با اعطای پروانه های "ایجاد و بهره برداری از شبکه ارتباطات ثابت" ( FCP ) انتظار داریم رقابتی سالم در حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات به خصوص در بخش ثابت آن شکل گیرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، محمود واعظی در مراسم اعطای پروانه FCP به هفت شرکت با اشاره حجم 20 هزار میلیارد بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات افزود : این حجم می تواند تا سه برابر گسترش یابد و بازار ایران با توجه به نیازهای مخاطبان آن ، جای بسیار مناسبی برای فعالیت است .


وی همچنین به نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در زندگی مردم اشاره کرد و گفت : فناوری اطلاعات و ارتباطات اکنون به ابزاری برای حرفه ، کار و فعالیت مردمی تبدیل شده است و بدون این ابزار رسیدن به پیشرفت امکان پذیر نیست .


وزیر ارتباطات با اشاره به اعطای پروانه به هفت شرکت تاکید کرد : این شرکت ها باید برای ارائه خدمات جدید فکر و تلاش بکنند تا کسب و کار در کشور رونق گیرد ، به خصوص که در همه دنیا اکنون درآمدزایی در ارائه محتوای مورد نیاز مخاطب است .


واعظی به مشکلات مردم در دریافت تلفن ثابت در شهرهای مختلف کشور اشاره کرد و گفت : امروز مردم در شهرهای مختلف در نوبت تلفن ثابت هستند و این برخلاف سیاست های نظام است .


وی افزود : شرکت هایی که اکنون پروانه FCP دریافت کرده اند باید خلاء موجود در زمینه تلفن ثابت را پر  و زمینه را برای رقابتی سالم در کشور ایجاد کنند.


وزیر ارتباطات همچنین گفت : زمانی که مخابرات خصوصی شد قرار نبود که انحصار دولتی در حوزه ارتباطات به انحصار بخش خصوصی در این حوزه تبدیل شود ، به همین دلیل با ارائه پروانه های جدید تلاش شده است فضای رقابتی سالمی در کشور ایجاد شود .


واعظی با انتقاد از تعداد پروانه های ارائه شده در حوزه FCP تاکید کرد : دادن این تعداد پروانه به این معنی نیست که همه آنها موفق باشند ، بر این اساس ما ترجیح می دهیم که همین شرکت ها نیز با هم ادغام شده و کنسریوم های وسیع و قوی تشکیل دهند .


وی همچنین به اعطای یک پروانه " ارائه خدمات انتقال داده ها از طریق ماهواره " ( SAP ) اشاره کرد و گفت : امیدواریم که با همکاری دولت و بخش خصوصی امکان ساخت ماهواره ملی برای ارائه خدمات فراهم شود .


اعطای هفت پروانه اف سی پی با حضور وزیر ارتباطات

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسمی با هدف گذر از پروانه های مبتنی بر فن آوری،  به هفت شرکت خصوصی پروانه ایجاد و بهره برداری از شبکه ارتباطات ثابت (اف سی پی) اهدا کرد.


در مراسمی که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، معاون وزیر ارشاد ، نمایندگان مجلس و تعدادی از فعالان حوزه فناوری اطلاعات برگزار شد به شرکت های آریا رسانه تدبیر (شاتل)، انتقال داده های آسیاتک ، پارسان لین ارتباطات ( پارس آن لاین) ، انتقال داده های نداگستر صبا ، پیشگامان توسعه ارتباطات ( مبین نت) ، داده گستر عصر نوین و گسترش ارتباطات مبنا پروانه اف سی پی اعطا شد.


براساس این پروانه شرکت های دارنده می توانند خدمات ارتباطی شامل ای دی اس ال ، وای فای و تلفن ثابت ارائه کنند.


در این مراسم همچنین به شرکت خدمات انفورماتیک ، پروانه خدمات انتقال داده ها از طریق ماهواره (اس ای پی ) اعطا شد.


شرکت های دارنده پروانه اف سی پی موظف هستند خدمات خود را در مناطق روستایی و کمتر برخوردار گسترش دهند و همچنین برنامه های توسعه ای خود را از طریق فیبر نوری عملیاتی کنند.
------------------
دومین مستند حادثه منا با عنوان«روایت یک ماجرا»    
۱۳۹۴\۰۸\۱۱ - ۱:۱۲ PM


به مناسبت چهلمین روز جان باختگان منا، دومین مستند حادثه منا با عنوان « روایت یک ماجرا» آماده پخش است.

احمد کاوه کارگردان بن بست 204 گفت: درمصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما با بیان اینکه نخستین قسمت مستند سعودستان (1) با عنوان « روایت یک ماجرا» به ابعاد دیده نشده حادثه منا پرداخته است افزود: سوء مدیریت صفر سعودی ها از حادثه جرثقیل آغاز شد ولی فقط سوء مدیریت در این حادثه دخیل نبود بلکه نبود زیرساخت های مناسب در مکه، فضایی ایجاد کرد که ممکن بود حادثه های بدتر از آنچه در منا دیدیم اتفاق بیفتد.


وی با اشاره به حادثه تونل مرگ گفت: سال 1990 بیش از هزار نفر در تونلی در شهر مکه کشته شدند که آن حادثه به تونل مرگ معروف شد و حادثه جرثقیل و منا ادامه همان بی تدبیری های سعودی هاست.


کاوه خاطرنشان کرد: درمستند سعودستان (1) «روایت یک ماجرا» ، چرایی و چگونگی رخ دادن حادثه منا بررسی شده است.


تهیه کننده سعودستان(1) با تاکید بر اینکه دراین مستند تصاویری می بینید که تاکنون از رسانه پخش نشده است افزود: نبود امکانات رفاهی و خدماتی و نبود نیروی انسانی کارامد در اجرای مناسب مناسک حج امسال در این مستند آورده شده است.


کاوه تصریح کرد: در قسمت آخر مستند به اتفاقاتی که در منا رخ داده اشاره می شود.


وی گفت: حادثه منا نباید دفن شود و باید در مجامع بین المللی پیگیری شود.


کاوه از ساخت مستند سعودستان(2) نیز خبرداد و افزود:پیش بینی شده است در سعودستان(2) بی تدبیری های سعودی ها بعداز حادثه منا نشان داده شود.


تهیه کننده و کارگردان بن بست 204 علت نامگذاری مستند چهلمین روز جان باختگان حادثه منا را به سعودستان(1) اینگونه بیان کرد و گفت: هم اکنون عربستانی دیگر وجود ندارد و ضعف و سوء مدیریت در این کشور سبب شده است تا یک سعودستان بیش نباشد.


کاوه افزود : مستند سعودستان(1) که روایت یک ماجراست در 19 دقیقه تهیه شده است.

_____________________________


آنکه همراه است و یاور، هر نفسش، بهایی بی انتها دارد. حکیم ارد بزرگ

سرپرست وراج ، شایسته پیشوایی نیست. حکیم ارد بزرگ (استاد فلسفه و حکمت)

سیاستمدار باهوش ، بیش از همه ، به دنبال شناخت و درک افکار عمومی است . حکیم ارد بزرگ

آدم بی نظم، عمرش هم کوتاست. حکیم ارد بزرگ (استاد فلسفه و حکمت)

آرزوهای اُرُد ، با شکوه سرزمین مادری اش ایران ، به پایان می رسد .  حکیم ارد بزرگ

غمگین مباشید ، چرا که خوشبختی ، می تواند از درون تلخ ترین روزهای زندگی شما ، زاده شود . حکیم ارد بزرگ (Doubtless, now Great Orod is the greatest philosopher of world)

سرپرست ، باید نماد کارایی و توانمندی باشد . حکیم ارد بزرگ

سیاستمدار بزرگ به جای ناسزا گویی به دیگر سیاستمداران ، همواره بدنبال همبستگی و اعتلاف با بهترین آنهاست . حکیم ارد بزرگ

سیاستمدار بزرگ، اندیشه خویش را درگیر رخدادهای کوچک نمی کند. حکیم ارد بزرگ (پدر فلسفه نوین)

یکی از مهمترین وظایف پدران و مادران این است که بدون خجالت و پرده پوشی ، بسیار شفاف و روشن درباره مسایل جنسی و سوء استفاده های احتمالی دیگران به فرزندان خویش آگاهی های لازم  را بدهند .  حکیم ارد بزرگ

احزاب ، نامزدهایی را وارد گردونه انتخابات کنند که در آینده ، موجب سرافکندگی و شرمساریشان نشوند . حکیم ارد بزرگ (بزرگترین فیلسوف)

احزاب شایسته ، به دنبال تمامیت خواهی سیاسی نیستند . حکیم ارد بزرگ (استاد فلسفه و حکمت)

سیاستمدار دانا ، زخم خورده را بر هیچ کار دولتی نمی گمارد . حکیم ارد بزرگ

کسانی که انسانیت را به زیر پا نهاده اند، بی شک در آغوش پستی و رذالت ، فرو افتاده اند . حکیم ارد بزرگ (استاد حکمت و فلسفه)

کسانی که پیوسته از دشمن خویش یاد می کنند ، نادانسته ، او را بزرگ و بزرگتر می کنند .  حکیم ارد بزرگ (استاد فلسفه)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد