جمله های زیبا ، جملات عاشقانه زیبا ، جملات حکیمانه ، جملات زیبا و عاشقانه ، سخنان بزرگان

جمله های زیبا ، جملات عاشقانه زیبا ، جملات حکیمانه ، جملات زیبا و عاشقانه ، سخنان بزرگان

جمله های پند آموز ، نظریات بزرگان jomalat فلسفه . گفتارنیک بزرگان، ویکی‌گفتاورد ، سخنان ناب بزرگان ، جملات نغز
جمله های زیبا ، جملات عاشقانه زیبا ، جملات حکیمانه ، جملات زیبا و عاشقانه ، سخنان بزرگان

جمله های زیبا ، جملات عاشقانه زیبا ، جملات حکیمانه ، جملات زیبا و عاشقانه ، سخنان بزرگان

جمله های پند آموز ، نظریات بزرگان jomalat فلسفه . گفتارنیک بزرگان، ویکی‌گفتاورد ، سخنان ناب بزرگان ، جملات نغز

برگها بیشتر از آدمها قدر تو را میدانند

 

سلامم را می نویسم

تا زحمت گشودن لبهایت را برای پاسخش نبینم

نکند لبهای نازنینت را برای پاسخ گفتن

به سلامم از هم بگشایی

نازنین من

میشود بگویی با چه زبان بگویم

که پروانه پریشان نگاهم هنوز هم

این نیلوفری شمع مهربانی های توست

من التماس کدام گلدان را بکنم

که لطافت شمعدانیهایش را به پای

حقارت واژه های بی تقصیرم بریزد

برگها بیشتر از آدمها قدر تو را میدانند

و من بیشتر از برگها

چ

دوستت دارم چون تنهاترین ستاره زندگی منی ......... دوستت دارم چون تنها ترین مصراع شعر منی ......... دوستت دارم چون تنها ترین فکر تنهایی منی ......... دوستت دارم چون زیباترین لخظات زندگی منی ......... دوستت دارم چون زیباترین رویای خواب منی ......... دوستت دارم چون زیباترین خاطرات منی ......... دوستت دارم چون به یک نگاه عشق منی


نظرات 5 + ارسال نظر
محمد جمعه 6 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:36 ق.ظ

حرفه بنده جواهر شناسی میباشد لیک بعد از قرائت مطالبتون
متوجه شدم از جواهر شناسی چیزی نمی دانم چون جواهر شمائید با این مطالب زیبایتان

دوستدار شما لنکرانی

جبرائیل شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:24 ب.ظ

سلام
دوست داشتن واقعا زیباست اگر طرف مقابل خدا باشد که دیگه نگو و نپرس چون که دوست داشتن را هم خدا به ما انسان ها داده

خدایا

من تو را تا کهکشانها
من تو را تا بی کران ها
از زمین تا اسمانها

دوست دارم می پرستم






محسن چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:17 ب.ظ http://www.mohsensmh.blogfa.com

سلام:

سلامی به تو که اگر نباشی برای پاسخ کلمات تو پپیشتر جواب آدمو میده. آدم گاهی که چیزای زیبا رو میخونه توی
حرفای دیگران گم میشه و زمانی که به خودت برمیگردی
از حرفا با تو می مونه بعد این حرفا رو مثل یه نشونی نگه
میداری تا باز به دنبال کسی بگردی که آدرس حرفاش تو
ذهنته و باز به دنبال گم شدنی هستی که دیرتر برگردی.
به شما تبریک میگم بسیار زیبا بود. مثل یک حس خوشایند
تازه.به امید آفرینش زیباترین واژه ها در قلم دستانتان و صذف
لبانتان.ارادتمند و دوست شما سید محسن حسینی.

سودا سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:26 ب.ظ http://www.sevda200006.blogfa.com

سکوت / فریاد آدمی ست / که مرگ را به بازی گرفته ست.
و من / سکوت می کنم/ تا به جنگ زندگی بروم/ که مرگ زندگی کند!
امیدوارم موفق باشی خوشحال میشم یه سری ام به کلبه خرابه من بزنی [گل]

وحید سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:35 ب.ظ

nدوست دارم باتون اشنا بشم لطفا میل بزارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد