جمله های زیبا ، جملات عاشقانه زیبا ، جملات حکیمانه ، جملات زیبا و عاشقانه ، سخنان بزرگان

جمله های زیبا ، جملات عاشقانه زیبا ، جملات حکیمانه ، جملات زیبا و عاشقانه ، سخنان بزرگان

جمله های پند آموز ، نظریات بزرگان jomalat فلسفه . گفتارنیک بزرگان، ویکی‌گفتاورد ، سخنان ناب بزرگان ، جملات نغز
جمله های زیبا ، جملات عاشقانه زیبا ، جملات حکیمانه ، جملات زیبا و عاشقانه ، سخنان بزرگان

جمله های زیبا ، جملات عاشقانه زیبا ، جملات حکیمانه ، جملات زیبا و عاشقانه ، سخنان بزرگان

جمله های پند آموز ، نظریات بزرگان jomalat فلسفه . گفتارنیک بزرگان، ویکی‌گفتاورد ، سخنان ناب بزرگان ، جملات نغز

وقتی میشی نیاز من اگه نباشی پیش من

 

وقتی میشی نیاز من اگه نباشی پیش من

 

اشکای چشمامو ببین که میریزن بپای تو

 

همیشه بیقرارمو دلواپس نگاه تو

 

تموم هستی منی بمون همیشه پیش من

 

حالا که عاشق توام نذار که بیتاب بمونم

 

لالایی شبام تویی نذار که بی خواب بمونم

 

دارم برات شعر میخونم تا تو به یادم بمونی

 

فقط یه چیز ازت میخوام همیشه عاشق بمونی

 

دوست دارم خیلی کمه ولی جز این چیزی نبود

 

واژه ها رو ولش کنیم عشقمو از چشام بخون

 

عشق از دوستی پرسید: تفاوت من و تو در چیست؟

 

دوستی گفت : من دیگران را به سلامی با هم آشنا می کنم تو به نگاهی.

 

 من به دروغی دیگران را از هم جدا می کنم تو با مرگ

 

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:22 ق.ظ http://netpro.blogfa.com

Ham aghide yeem

حافظه دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:05 ب.ظ

خیلی قشنگ و زیبا بود ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد